2010. november 27.

"Magának játékbaba lenne való......."

Nagyon vártam! 21 évvel ezelőtt ezen a napon, minden ugyanígy történt. Elindultunk, hogy útjára bocsássam erre a nagy utazásra. Vele jött az első hó is és vele jött minden: boldogság, felnőtté válás, a valakiről gondoskodni tudás, a felelősség és egy egészen másfajta szeretet, mint amit addig ismertem. Csoda! Boldog születésnapot!

Ui: A címbéli mondat egy doktorúr szájából hangzott el, terhességem idején, aki mellesleg megállapította, hogy vérszegény vagyok, így vért kell hogy kapjak, na erről mesélhetnék, kaptam is meg nem is, lett is belőle bonyodalom. Azután a mondatot emígyen folytatta:"........, de ha már itt van ez, hát foglalkozzunk vele. " Mit ne mondjak, hát tényleg nem a nyugdíjas éveimet tapostam, dehát akkor is! ki kellett volna magamnak kérnem...., ezt elszúrtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...